W ostatnich dniach nasi pracownicy mieli okazję wziąć udział w wyjątkowym szkoleniu – Akademii Skutecznej Rejestracji Medycznej. Wydarzenie skierowane było do wszystkich pracowników rejestracji medycznej. W naszej placówce uczestniczyli w nim pracownicy rejestracji POZ, AOS, gabinetów komercyjnych, oddziału komercyjnego, endoskopii, rehabilitacji oraz SOR-u.
Podczas szkolenia poruszono wiele kluczowych zagadnień, takich jak radzenie sobie ze stresem, skuteczna komunikacja, czy profesjonalna obsługa pacjentów z niepełnosprawnościami. Otrzymaliśmy także solidną dawkę wiedzy dotyczącej prawidłowego prowadzenia rejestracji medycznej.
„To pierwsze takie wydarzenie, skierowane właśnie dla pracowników rejestracji. Zależy nam na podnoszeniu wiedzy i świadomości naszego personelu. Takie spotkania pozwalają na poznanie nowych technik czy też narzędzi, które mogą ułatwić codzienną pracę. Profesjonalna obsługa Pacjenta jest jednym z naszych priorytetów” – komentuje Iwona Olczyk, Kierownik ds. Obsługi Pacjenta.
Organizatorem akademii była firma Medidesk Sp. z o.o., a szkolenie poprowadzili eksperci tej firmy, dostarczając uczestnikom cennych narzędzi i wskazówek do codziennej pracy.